Stranice

27. lip 2012.

Okolna dešavanja (tekst iz 2011. godine)


Čitanje knjige o Sarajevskoj Hagadi prekidoše mi urlici sa ulice.
Prebacim se preko prozora da izvidim šta se dešava - kad ono...
Mali komšija Filip (brat-bratu neko 1997. godište) slavi rođendan. Krdo njegovih drugara i drugarica (da, krdo, stoka je to) galami ispred naše dve zgrade.
Jedan od njih pijan. Čuj pijan! MRTAV pijan. Ne može da hoda, ne može da priča, može samo da preti - nekim čudnim urlicima. 
Drugi od njih piški. Naravno, ispred naše zgrade. Tata ga počasti psovkama, na šta ovaj samo problenu na više, kao tek rođeno tele...
Dve drugarice vode onog pijanog, a treća im zbori:

"Mis'im, daj, vodite ga gajbi. Blam je da idemo sa njim takvim, k'o klošari!"

Mislim se ja - Sestro, blam je što si ti u miniću u 13 godina a imaš noge k'o Ervin Katona.
Otpiškiše, otpretiše svoje i odoše gore - ka Tašmajdanu.

Usput, komšijama iz okoline parka želim mirnu noć.


I tako, sedimo sad moji mi roditelji i ja i pričamo. Šta je rešenje?
Ja bih to po kratkom postupku - ili legneš na gas pa razmažeš razmaženu klinčadiju po asfaltu, ili ih trpaš u gasne komore ili tako šta.
Tata, pak, predloži nešto pametnije...
Da je Komunalna policija malo normalnija i bolja, pa ih nahvata i odvede ih roditeljima. A onda tata i mama objasne zašto i kako im je dete pijano na ulici u osam uveče, plate kaznu (u visini od nekoliko tisuća evara), pa dobiju kaznene poene (kao učesnici u saobraćaju). Ko nakupi toliko-i-toliko tačkica, dete mu ode u popravni dom.
Mada, popravni dom bi im bio nagrada, kažem ja. Naučili bi se zanatu krađe i nanošenja fizičkih povreda.
Ne, bolje je maloletnu pijanu stoku odvesti na, šta?
RADNU AKCIJU!!!
Tako je, drugarice i drugovi, na radnu akciju.
Pa da vidite kojom brzinom bi se izgradili i Koridor 10 i svi mostovi i sve. 
Sazidali bi pijani idioti i Kraljevo iznova, samo da ih vrate mamama i tatama u tople domove.

Problem je samo, drugarice i drugovi, što ovoj našoj zemlji treba takva omladina.
Glupa, tupa, pijana i nesposobna.
Što su oni gori, to je država srećnija.
Tako se ubija narod - pravljenjem pijanih i ludih budala koje će kad-tad ubiti nekoga. Možda slučajno (pijana saobraćajka) a možda i ne, ako se bace na teži kriminal.
Što manje normalnih ljudi, državi bolje jer se ne primećujemo u koje sr... pardon, u koji jad i bedu tonemo.

Eto, toliko od mene.
Odoh da nastavim sa čitanjem, razišla se gamad.

'Đenjce. 

Nema komentara:

Objavi komentar