Stranice

21. sij 2013.

Plavi ponedeljak

Kažu da je danas najdepresivniji dan u godini.
U januaru koji, inače, važi za najdepresivniji mesec u godini, neraspoloženju doprinosi manjak dnevnog svetla i manjak para (usled praznika). Januarska depresija danas dostiže vrhunac – „plavi ponedeljak“, najtužniji dan u godini.

Vašu januarsku depresiju plavog ponedeljka počastiću ovim rečima, upućenim ljudima zbog kojih ne priznajem i ne poznajem te vaše, kojekakve, depresije.





Dečaci, oprostite, prednost ću dati damama :)



IVA

Moja sestrica, moja Beca, moje dete, moje malo srce koje kuca posebnim ritmom koji ne može baš svako da razume. Moje malo čudo, pamet moja i neko pored koga mi nikad nije dosadno (izuzmimo priče o RBD-u, ako sam, uopšte, dobro napisala skraćenicu).
Moja lepota, sa kojom može da se priča o svemu, moje najveće oduševljenje.
Puna života, jurca kroz njega sa najlepšim osmehom na licu. Osvaja pogledom iz kog vrca pamet.
Nemojte misliti da je nju lako preći, jok, opaka je mala, moje je dete!
Ne viđam je onoliko često koliko želimo obe, ali nadam se da će se to što pre popraviti.
Čekaju nas Coffee Dream i naše čuvene avanture!

Ovim putem želim da joj kažem da ću za nju uvek biti tu i da će uvek, u svemu, imati moju podršku! Eto! :)




IVANA

Veštica. Kako je drugačije opisati?
Nije ona zla, pa zato to - veštica, jok. Ona je jedna od onih što glume da su opake i jake i nedodirljive, al' cvrc. Kao staklena cipelica Pepeljugina, izgubiva je i lako lomljiva.
Ono što je još krasi jeste veština da vam se vrlo brzo i lako podvuče pod kožu. Poznajem je skoro deceniju i možete zamisliti koliko je, za to vreme, uspela duboko da se zavuče! Evo je tu, na srcu!
Oni koji je ne drže na srcu... ne znam, nisu normalni, verovatno.
Ni nju, do vraga, ne viđam dovoljno često. Ali nikad nismo brojale viđanja. Vidimo li se dva-tri puta dnevno ili godišnje, ne smeta nam. Nastavimo gde smo stale, nasmejane i pune priča na razne teme.

Ovim putem želim da joj kažem da ne sme da pušta blizu sebe kojekakve bitange i barabe. I da pazi kad ide u toalet, možda brava ne valja. Eto! :)




MARKOLAZA

Jedan čovek, dva imena i ruka brža od zvuka.
U njegovoj biografiji piše sledeće:
"Laza je najpoznatiji po tome što je u prethodnom životu bio mačka Faraona."
Nije, međutim, najpoznatiji po tome već po činjenici da je to takva duša od čoveka, da ja ne mogu to da vam dočaram.
Jedan od onih ljudi koji su uvek tu, kad god, šta god. Jedan od onih ljudi sa kojima mogu i da ćutim, razumeće šta govorim tišinom. Sa njim je lepo sedeti u kafiću i jesti plazmu iz šoljice dok posmatrate bake koje se svađaju oko plaćanja računa. Lepo je i šetati po kineskom tržnom centru. Lepo je biti kraj njega, kako god okrenete. Blago nama koji ga znamo.
Moj bata, moj ponos.
Da mi nije njega, život ne bi bio ves'o.
Da mi nije njega, ne bih nikad čula HOŠ i bila bih uskraćena za to zadovoljstvo.

Ovim putem želim da mu kažem da mi se jede kikirikuruz u penthausu, a on će znati šta to znači, zato što je on moj bata. Eto! :)



... The last but not the least:


ANDREJA

Jedinstven. To je najbolji opis tog maestralnog, duhovitog, kreativnog i, što je najvažnije, MOG prijatelja i brata ("Brate, prijatelju, ispuni mi...").
Neverovatno biće koje je u stanju da vas oraspoloži gadostima i da vas, kad vam malo nije ni do čega, natera da idete u šetnju i da fotografišete i da u sred fensi kafića pričate VRLO GLASNO o nekom mestu u BiH, čijeg se imena nikada više nećemo setiti.
Teško je razumeti nas ponekad, kad gugučemo i ispuštamo razne zvuke, al' bitno je da mi znamo o čemu je reč.
Teško je razumeti nas nekad, generalno, naše teme su vrlo... specifične... i čak mu i na tome hvala.

Ovim putem želim da mu kažem da jedva čekam da se vidimo i da NAPRAVI DA GOLUBOVI RADE PI-PI. Eto! :)





Kakav crni Bil Gejts, kad imate četvoro ovakvih ljudi uz sebe, najbogatiji ste na svetu!
Hvala im što su tu i hvala im što postoje!

2 komentara:

  1. Ti si ta koja je svojim optimizmom, osmehom, razumevanjem i zagrljajima uspela da dopre i do nas koji se krijemo iza neke maske :-* :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Poranila si sa rodjendanskim poklonom, ali je jedinstven i sa sigurnoscu kazem - ubedljivo najlepsi! HVALA ti na ovim divnim recima i sto si uvek tu! Voli te tvoja sestrica/Beca/dete! <3

    OdgovoriIzbriši