Stranice

6. srp 2013.

Ti si offline, ti nisi moj tata!



Zaista se pitate zašto smo ovako svi kolektivno pukli, narodski rečeno?
Zaista ne znate?
Zaista vam nije jasno zašto deca nisu kao ranije, ljudi nisu kao ranije, ništa nije kao ranije i vi sami se menjate, a nije vam jasno zašto?

Evo, između ostalog, i reklame utiču na to.






Gledam danima novu reklamu našeg Telekoma, gde dvoje klinaca beže od roditelja za mršavim komšijom, deru se za njim ("Tata, tata!") i upadaju mu u stan, gde igraju igrice na Internetu, dok on izbezumljeno šetka iza njih, grickajući nokte, prste i nerve.
PRAVA KUĆA JE KUĆA SA INTERNETOM - kaže nam Telekom.
Dakle, ako vi niste uplatili Internet i time omogućili svom detetu da što pre dospe do sajber sveta, vi niste dobri. Niste pravi roditelji, ne valjate. To nije prava kuća. Sram vas bilo!

To je najnovija u nizu reklama sa klincima koja opisuje dokle smo dogurali i uči decu da budu još gori od svojih loših roditelja...


Sećate li se reklame za Erste banku, sa malom Majom koja dočekuje bankarske službenike i toči im nevidljivi čaj u minijaturne plastične šoljice?

Šta, nemate svoj stan? Zaista? Niste uzeli stambeni kredit sa fiksnom ratom?
JOJ!
Odmah da kleknete na flomastere u ćošku, sramote i bruke. Kakvi crni podstanari, kako to da odgajate decu u tuđem stanu ili u zajednici sa bakama i dekama? Užasni ste.
Udruženje "Roditelj" je, na svu sreću, uspelo da se izbori za uklanjanje ove reklame sa televizije i bilborda, kako deca ne bi mogla još duže da se uče tome da je super i kul rugati se siromašnijima.


A postoji i onaj genijalni reklamni spot za Nissan Qashqai...
Bajkovit prizor roditelja koji biciklaju dečicu u prikolicama, a dva mala namrgođena stvora neuspešno imitiraju Simpsone i čuveno - Are we there yet... Naravno, razmrgode se čim ih iz prirode ubace u prokleti džip, da na minijaturnim ekranima gledaju, nagađam, neke japanske crtaće ili nešto tako intelektualno.





Nekada je sve bilo drugačije. I deca, i ljudi i sve... i reklame su bile drugačije.
U to ime, slatko malo podsećanje na generaciju koja raste:

http://www.youtube.com/watch?v=4JJxgT-nvuU


1 komentar:

  1. Nije ni čudo što kvalitet programa opada, kad pametni ljudi više i ne gledaju televiziju.

    OdgovoriIzbriši